Skip to content
Sunday, Apr 27, 2025
Breaking News
Histoire et coûts de la première maquette de la R5 Turbo (1977-1978)
History and costs of the first R5 Turbo model (1977-1978)
Quand Peugeot voulait “sa” MINI !
When Peugeot wanted “its” MINI!
Renault 5 Turbo 3E. “Merci pour ce moment”
Renault 5 Turbo 3E. “Thank you for this moment”
Les 30 ans du concept-car Renault Initiale et les secrets de sa descendance avortée
The 30th anniversary of the Renault Initiale concept car and the secrets of its aborted offspring
Il y a 20 ans, trois expressions du génie français
Twenty years ago, three expressions of French genius
ID Every1 : quand Volkswagen, en avance sur son temps, a loupé le coche…
ID Every1: when Volkswagen, ahead of its time, missed the boat…
LIGNES/auto
Actualité – Design – Archives automobiles
ACHETER NOS LIVRES
A PROPOS DE LIGNES/auto
Search for:
Trending Now
1
Interview Guillaume Couzy : “Nous avons avec la 208 un objectif de leadership !”
6 years ago
2
Gottlieb Daimler, le jardinier et la Polizei
2 years ago
3
A lire d’urgence : “Design. Between the lines” de Patrick Le Quément
6 years ago
4
Let’s give Marc Deschamps what Marcello Gandini doesn’t have…
1 year ago
5
Clio et ses soeurs cachées : les concept-cars (parfois) oubliés
6 years ago
6
Archives: Renault Espace, four small stories in the big story
2 years ago
7
ENGLISH – The long interview : Dan Abramson, 24 years of Citroën design!
5 years ago
8
2040 : fin des moteurs thermiques : injouable ?!
6 years ago
9
INTERVIEWS : quand Goodyear chausse la Citroën 19_19 de bottes de sept lieues !
6 years ago
10
The new C3 soon to be unveiled. This is the story of the three previous generations that saved Citroën.
2 years ago
11
Tout sur la Bugatti Tourbillon à 3.8 millions d’euros. Infos, vidéos et photos.
10 months ago
12
Habitacle du futur – Faurecia : d’hier à demain…
5 years ago
Home
Concept-car du centenaire : Citroën 19_19, l’interview de son designer “exter”
LIGNES19_010
LIGNES19_010
Leave a Reply
You must be
logged in
to post a comment.
Subscribe US Now